Operátor O2 v průběhu září spustil nový komunikační kanál pro své zákazníky. Zákazníci mohou nově s O2 komunikovat pomocí oblíbené aplikace WhatsApp. Jen během září tuto možnost využilo téměř 1 200 zákazníků.
Jaké výhody z toho plynou pro zákazníky?
Jak komunikace v aplikaci WhatsApp probíhá, si můžete sami vyzkoušet na WhatsApp lince 720 720 155 nebo tady. K službě se dostanete i přes QR kód níže.
Komunikaci přes WhatsApp technologicky zajišťuje firma Mluvii, která je dceřinou společností O2.
Název | Velikost |
---|---|
QR kod WhatsApp.png |
617 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Blanka Vokounová
tiskové oddělení O2
blanka.vokounova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.