Mobilní operátor O2 zabodoval na prestižních cenách Sabre Awards s kampaní Svoboda není samozřejmost. O2 v kampani 17. listopadu vytvořilo internetovou provizorní Železnou oponu. Projekt zvítězil v kategoriích CSR a Telecommunications v konkurenci kampaní z celé Evropy a dosáhl na druhé místo v nejvýznamnější kategorii Platinum SABRE. Společně s O2 na kampani spolupracovaly agentury Triad, FleishmanHillard a Seesame. Kampaň na shortlist zařadil také prestižní časopis PRWeek v rámci svých Global Awards.
Kampaň Svoboda není samozřejmost je letos nejúspěšnějším českým i slovenským projektem na SABRE Awards. Bodovala v kategoriích CSR a Telecommunications a zároveň získala také Platinum Award, která projekt pasovala na druhou vůbec nejvydařenější kampaň v Evropě. " Kampaň Svoboda není samozřejmost zasáhla našest milionů Čechů a Slováků. Díky naší aktivitě se mohli dozvědět, že svoboda je hodnotou, za kterou musí bojovat každý den. Ocenění na nejprestižnějších cenách svého druhu v Evropě nás velmi těší," říká tisková mluvčí O2 Lucie Jungmannová.
Jak kampaň probíhala? Na státní svátek Dne boje za svobodu a demokracii O2 vytvořilo jednodenní symbolickou barikádu mezi Českem, Slovenskem a okolním světem. "Kampaní jsme chtěli symbolicky poukázat na fakt, že svoboda a volný přístup k informacím nejsou samozřejmostí ani téměř třicet let od Sametové revoluce," dodala Lucie Jungmannová.
Všichni zákazníci, kteří chtěli navštívit zahraniční webovou stránku, byli přesměrováni na speciální microsite. Na této webové stránce se pak dozvěděli o významu tohoto svátku pro všechny Čechy a Slováky. Aby se dostali na původně vyžádanou stránku, museli kliknout na tlačítko "Chci svobodně pokračovat" . Zákazníci O2 cestující 17. listopadu do zahraničí rovněž na hranicích dostali upozorňující SMS, že svévolně překračují státní hranici, což bylo za minulého režimu trestným činem. Speciální SMS zprávy obdrželi také ti zákazníci, kteří se 17. listopadu pohybovali v okolí míst, kde se odehrály stěžejní události Sametové revoluce, tedy na pražském Albertově, Národní třídě, Václavském náměstí či Vítkově. Společně s připomenutím Listopadu jim O2 poslalo i odkaz na microsite kampaně Svoboda není samozřejmost.
SABRE Awards EMEA vyhlašuje každoročně internetový portál Holmes Report. Prestižní oborové médium v několika rozličných kategoriích oceňuje nejenom kreativitu jednotlivých PR kampaní ale především jejich dosah. V rámci letošního ročníku vybírala porota z více než 2 500 přihlášek z celé Evropy. Skupina Holmes byla založena už v roce 2000 Paulem Holmesem, předním odborníkem v oboru PR.
ceny převzaly Jitka Pajurková z O2 CZ a Tereza Molnár z O2 SK
Název | Velikost |
---|---|
1711 banner.png |
690 kB
Stáhnout
|
sabre1.jpg |
159 kB
Stáhnout
|
sabre2.jpg |
69 kB
Stáhnout
|
sabre3.jpg |
46 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Jitka Pajurková
jitka.pajurkova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.