Operátor O2 od února začne zákazníkům nabízet eSIM, tedy SIM kartu vestavěnou do vybraných typů zařízení v podobě čipu.
eSIM podporuje všechny služby jako běžná plastová SIM, stačí do zařízení nahrát tzv. eSIM profil. K tomu je potřeba připojení k internetu nebo Wi-Fi a eVoucher od O2, na kterém zákazník najde svůj QR kód, PIN a PUK. eVouchery budou dostupné na prodejnách O2, kde O2 Guru zájemcům pomohou i s prvním nastavením. Objednat eSIM bude možné také online v samoobsluze Moje O2 nebo na zákaznické lince.
Od února bude možné eSIM využívat v telefonech iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone 11, iPhone 11 Pro a iPhone 11 Pro Max. Další zařízení budou postupně přibývat. Pokud telefon podporuje klasickou plastovou SIM i eSIM, bude možné využívat oba typy současně.
Více informací zákazníci najdou od 1. února na www.o2.cz/esim
Název | Velikost |
---|---|
O2 eSIM.jpg |
90 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Lucie Jungmannová
lucie.jungmannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.