• Domů
  • Tiskové centrum
  • O2 prostřednictvím Datomatu přidává k tarifům pro mladé měsíčně až 5 GB dat

O2 prostřednictvím Datomatu přidává k tarifům pro mladé měsíčně až 5 GB dat

1. 9. 2016

Operátor O2 se začátkem školního roku startuje nový program Datomat, který mladým lidem přináší možnost získat až 5 GB dat k jejich tarifu každý měsíc navíc. "Digitální technologie jsou často vnímány jako něco, co lidi rozděluje. Proto jsme se rozhodli přijít s konceptem, ve kterém budeme mladé lidi odměňovat mobilními daty za různé aktivity v reálném i digitálním světě," popisuje Tomáš Budník, generální ředitel O2.

Mobilní data navíc budou moct získat všichni rezidentní zákazníci O2 mladší 27 let, kteří využívají tarify Kůl 2 GB, FREE CZ nebo FREE Evropa. Do programu se však může přihlásit kdokoli ve věku do 27 let i v případě, že nyní nevyužívá služby O2. V rámci registrace dostane 20 GB mobilních dat, která mu zůstanou uložena 6 měsíců a může je začít využívat po přechodu na jeden z vybraných tarifů O2.

Možností, jak získat data, nabídne Datomat několik. Jedna z nich je geolokační aplikace Datomat, v rámci které O2 rozmístí téměř deset tisíc datových bran s více než deseti miliony megabytů mobilních dat po celé České republice. Datové brány budou například na hradech a zámcích, na rozhlednách, v muzeích, v knihovnách, parcích a na řadě dalších turistických míst. Všechny datové brány najdou zákazníci v mobilní aplikaci Datomat, která je dostupná pro Android a iOS.

Další možností pro získání dat bude například přihlášení projektu do neziskového programu na podporu komunity v rámci programu SmartUp od Nadace O2, různé sportovní aktivity jako například účast na maratonu v rámci Run Czech nebo hraní vybraných online her. Cesty, jak získat data navíc, budou v Datomatu průběžně přibývat. "Potenciál vidíme i ve spolupráci s dobročinnými organizacemi, které mohou rozdávat data jako odměnu mladým lidem, kteří se společně s nimi rozhodnou pomáhat. Na tyto aktivity se chceme v dalších měsících zaměřit," dodává Dorota Kajfoszová, manažerka pro online marketing v O2.

Příklady možností, jak získat data navíc:

  • Registrace do programu Datomat
  • Datové brány v aplikaci Datomat rozmístěné na turistických místech po celé ČR
  • Sportovní aktivity (např. RunCzech)
  • Přihlášení projektu do programu SmartUp od Nadace O2
  • Hraní vybraných online her

Nasbíraná data se budou zákazníkům střádat v Datomatu a jejich platnost bude šest měsíců. Z nastřádaných dat si mladí mohou každý měsíc ke svému tarifu přidat až 5 GB. V praxi to znamená, že pokud zákazník během října v rámci svých aktivit nasbírá 18 GB mobilních dat, může například využít 5 GB v prosinci, 3 GB v lednu, 5 GB v únoru a 5 GB v březnu.

O2 1. září spustí veřejnou beta verzi aplikace, ostrý start je naplánovaný na 10. září na festivalu O2 Ynspirology. Start Datomatu podpoří také mediální kampaň, která bude vzhledem k cílové skupině probíhat především online s podporou influencerů.

Kontakty
Lucie Pecháčková


lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.