O2 zahajuje kampaň na podporu skupinového balíčku O2 Spolu. Ten nabízí nejen rodinám neomezené mobilní tarify s 9 GB dat, digitální televizi O2 TV s Ligou mistrů a nově také Internet HD.
Kampaň se objeví v onlinu, outdooru, rádiu, na prodejnách a také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé ve středu 15. března. Diváci se s nimi v rámci podpory rodinné nabídky setkají s přestávkami po dobu celého roku.
"V kampani se opět objevuje postava Chytré sítě zasazená do abstraktního světlého prostředí, které se objeví ve všech komunikačních kanálech. Chytrá síť skládá z produktů v nadživotní velikosti rodinám ideální balíček, který se jim vždy přizpůsobí. Nejen pro hlavy rodiny nesmí chybět Liga mistrů, kterou najdou naši zákazníci exkluzivně v O2 TV až do roku 2021,"popisuje David Daneš, který v O2 od února vede marketingovou komunikaci.
Hlavní dvacetivteřinový spot doplní dva desetivteřinové zaměřené na zvýhodněnou nabídku telefonů Samsung a Huawei.
Název | Velikost |
---|---|
O2_Spolu_vizuál.jpg |
69 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Lucie Jungmannová
lucie.jungmannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.