Operátor O2 od července začne spolupracovat s agenturou Oliver, která ve firmě nově zastřeší zavedený interní kreativní tým. Koncept in-house agentury funguje v O2 už dva roky, doposud ho budovala společnost Nydrle.
"Jsem přesvědčený, že při množství kampaní a projektů, které děláme, je in-house agentura nejlepší fungující možnost. Tím, že zadavatelé a kreativci jsou si blízko, se podstatně zkracují interakce, což je pouze jedna z výhod," popisuje Jiří Caudr, ředitel marketingové komunikace v O2, a dodává: "Celý koncept interního kreativního týmu nám pomohla vybudovat agentura Nydrle, která svoji roli v překvapivě krátkém čase výborně zvládla. Nyní je však třeba se posunout ještě dál. Pro tento krok jsme si jako partnera vybrali firmu Oliver, která je celosvětovým expertem právě na in-house kreativu. Má navíc zkušenost s velkými zadavateli jako je například Starbucks, Google, KPMG nebo BMW," vysvětluje Jiří Caudr.
Složení stávajícího týmu se nemění. Nová agentura se bude starat o jeho efektivní fungování, rozvíjet kreativní talenty, zajišťovat potřebné vzdělávání a získávat nové lidi.
Kontakty
Lucie Pecháčková
lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.