Finále americké NFL je za rohem. V show zvané Super Bowl se v noci z neděle na pondělí utkají týmy Denver Broncos a Carolina Panthers. Oči fanoušků už jako tradičně ale nebudou upřeny pouze na hru, ale také na zajímavé a nápadité reklamy, o kterých se leckdy mluví více, než o samotné hře. Přímý přenos můžou diváci sledovat díky O2 TV na stanici Sport 2.
Super Bowl je jednou z nejsledovanějších světových událostí vůbec a přestávky v poločase jsou tím nejžádanějším mediálním prostorem pro TV reklamu. Právě na večer, kdy se hraje Super Bowl, často plánují světoznámé společnosti velké premiéry nových spotů. Není divu, když jen loňské finále sledovalo 114 milionů diváků. Již nyní se odhaduje, že za jeden spot zaplatí zadavatelé v přepočtu astronomických 124 milionů korun!
Za posledních pět let roste cena pravidelně každý rok o 11 % a letos poprvé utratily obrovskou sumu za spot i takové firmy jako Amazon, PayPal nebo třeba LG. Pravděpodobně největším hitem letošního roku se stanou spoty se zvířátky. Který vás osobně zaujme nejvíc?
Máte rádi vychytralé pejsky? Pro chipsy Doritos udělají snad cokoliv.
A co říkáte na zpívající ovce v reklamě na Hondu?
Parádní zvířecí reklamu natočil i Heinz. Co říkáte na jeho pravé hot dogy?
Super Bowl můžete sledovat díky O2 TV na stanici Sport 2 v pondělí od 0.30 hodin. Pokud vám přímý přenos v tento čas nevyhovuje, tak můžete využít funkci zpětného zhlédnutí, právě tuto možnost nabízí exkluzivně O2 TV.
Kontakty
David Solnař
Tiskové oddělení O2
david.solnar@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.