Společnost O2 před rokem vstoupila do oblasti pojišťovnictví, když začala nabízet pojištění telefonů a tabletů. Po uvedení těchto pojistek zařadila do své nabídky též Chytré cestovní pojištění v mobilu, které se automaticky aktivuje pokaždé, když se telefon přihlásí do zahraniční sítě. Nyní O2 eviduje celkově 100 tisíc uzavřených pojistek.
"Překročení tohoto milníku je pro nás potvrzením, že zákazníci mají o naše pojistné produkty zájem, zároveň je to pro nás ale velký závazek. Proto s našimi partnerskými pojišťovnami uzavíráme dohody o minimální výplatě v případě, že dojde ke škodě," popisuje Jiří Straka, který je v O2 odpovědný za oblast pojištění, a dodává: "Stojíme na straně zákazníků, a proto máme nastaveny s pojišťovnami takové podmínky, které míří k vysoké úspěšnosti nahlášených případů. 95 % hlášení pojistných událostí vyřizujeme do třech dnů," dodal.
Oblasti pojištění se O2 chce věnovat i nadále a nabídku produktů dále rozšiřovat. I proto byla založena dceřiná společnost O2 Financial Services. "Cílem podnikání v této oblasti není pouhý prodej finančních produktů třetích stran, ale především nabídka takových řešení, u kterých zákazníci O2 ocení jednoduchost a komfort využívání služby," říká Jiří Straka.
Pojištění mobilu proti krádeži i poškození
S Pojistkou na mobil se zákazníci nemusí bát toho, že jim mobil při chvíli nepozornosti zmizí z kapsy nebo se rozbije při nečekaném pádu na chodník. Pojištění tyto nepříjemné události totiž pomůže vyřešit. Pokud je škoda totální a mobil nebo tablet nelze opravit, nebo se oprava nevyplatí, zákazník dostane slevu na nový přístroj ve stejné hodnotě, jako byla hodnota pojištěného přístroje v době poškození nebo krádeže. Pokud bude nově vybraný přístroj dražší než poskytnutá sleva, může si doplatit rozdíl. Obě varianty jsou s nulovou spoluúčastí zákazníka. "Pojištění telefonů a tabletů je populární nejen v České republice, ale také u zákazníků naší dceřiné společnosti O2 Slovakia," říká Jiří Straka.
Cestovní pojištění, na které nemusíte myslet
Cestovní pojištění využili zákazníci O2 v rámci letní kampaně při více než 20 tisících zahraničních cestách. Na jeden paušál je možné pojistit i další členy rodiny, čehož během léta využila čtvrtina zákazníků.
Mezi hlavní výhody cestovního pojištění v mobilu patří kromě automatické aktivace také to, že poplatek se zákazníkům jednoduše naúčtuje v rámci měsíčního vyúčtování až po návratu.
O2 vstupuje do nových oblastí
V souladu se svojí dlouhodobou strategií soustředit se po oddělení infrastruktury na vývoj a nabídku i jiných než tradičních telekomunikačních služeb, O2 rozšiřuje své podnikání do nových oblastí, které v současnosti zažívají velký rozmach. Zároveň se tak děje v době, kdy se telekomunikační byznys významně mění.
"Expanze do nových oblastí přichází v době, kdy budou naše finanční výsledky v následujících letech negativně ovlivněny evropskou regulací roamingu. Po pojistkách telefonů a tabletů, a cestovním pojištění chystáme pro zákazníky O2 nové pojistné produkty. Dalším příkladem je naše řešení pro elektronickou evidenci tržeb, kde již nyní patříme mezi nejvýznamnější hráče na českém trhu," uvádí Tomáš Kouřil, finanční ředitel O2 Czech Republic.
Kontakty
Lucie Pecháčková
lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.