„Právě léto je z hlediska spotřeby dat vytíženým obdobím – mladí vyráží na hudební festivaly, do kempů nebo třeba na výlety napříč republikou. A chtějí své zážitky sdílet s online světem, i když zrovna není nadosah spolehlivá Wi-Fi,“ myslí si Silvia Cieslarová, ředitelka segmentu mobilních služeb v O2, a dodává: „Proto ocení novinku Data naplno, díky které mohou až pětkrát po dobu 24 hodin surfovat na nejrychlejší 5G síti bez omezení.“
Data naplno jsou od 1. června na celé léto spuštěná ve všech tarifech pro mladé – Můj první tarif má v sobě v rámci jednoho měsíce jeden den plný dat, YOU 5 GB má v sobě tři dny a YOU 20 GB dokonce pět dnů neomezeného surfování. Zákazníci s oblíbeným tarifem YOU NEO, který již v sobě má neomezená data, si můžou na pět dnů v měsíci zapnout nejrychlejší 5G připojení.
Cena tarifů zůstává stejná, mladí do 26 let si mohou navíc oblíbený YOU NEO stále pořídit se slevou 100 korun. Data naplno jsou nad rámec běžných dat v tarifu zákazníka. Ve chvíli, kdy si je zapne, se mu zastaví na 24 hodin čerpání z jeho tarifu. Pokud spotřebuje všechna svá Data naplno i data z tarifu, může si kdykoliv za 49 korun přikoupit další neomezený den navíc.
„Chápeme a reagujeme na potřebu mladých lidí být online za jakékoliv situace. Ať už vyrazí na několikadenní festivaly nebo jedou autobusem za letním dobrodružstvím, nemusí si hlídat spotřebu dat ve svém tarifu. Jednoduše si mohou v aplikaci Moje O2 aktivovat Data naplno a streamovat, postovat příspěvky na sociálních sítích, pařit online hry nebo sledovat videa,“ dodává Silvia Cieslarová.
Tarify řady O2 YOU jsou šetrné k přírodě a nesou značku Nature friendly. Společnost O2 kompenzuje emise skleníkových plynů, které vznikají v rámci tarifní řady YOU, podporou projektů pohlcujících oxid uhlíku z atmosféry.
Stejně jako v předchozích letech podpoří nabídku tarifů O2 YOU mediální kampaň s tvářemi ze světa hudby. Vedle tradičního a zkušeného interpreta Bena Cristovao se tentokrát objeví charismatický rapper YG Moris.
„Milujeme experimentovat a stále zkoušet něco nového. Proto máme neskutečnou radost, že v rámci kampaně na podporu O2 YOU tarifů se tentokrát po boku Bena postavil rapper YG Moris, kteří společně vytvořili singl s žánrem, který jsme tu ještě neměli,“ uvádí ředitel marketingové komunikace a brandu v O2 David Daneš a dodává: „Česká rapová scéna je teď skutečně na výsluní a mladé lidi zkrátka baví. Chtěli jsme proto podpořit tuto hudební vlnu neotřelou písní a videoklipem, který už na první pohled zaujme.“
Společnost O2 s Benem Cristovao v rámci kampaní na YOU tarify spolupracuje již čtvrtým rokem. „Myslím si, že ani dnes není obvyklý, aby brandy takovou měrou podporovali mladý a talentovaný umělce, o to víc si konzistentní spolupráce s O2 vážím. Jsem taky moc rád za to, že ke konkrétním jménům, která jsou do projektu zapojená, dochází v rámci společné diskuse,“ říká ke spolupráci Ben Cristovao a dodává: „Proto mě projekt tak baví, cítím, že O2 vnímá správně mou roli a to, co můžu do projektu přinést. Tentokrát jsme se pustili do ryze hiphopové věci a jsem strašně zvědavej, jaký ohlasy bude song 365 s Morisem mít.“
Že se mají posluchači skutečně na co těšit, potvrzuje i YG Moris, který se do spolupráce zapojil i proto, aby ukázal, co v něm je. A natočit singl společně s Benem byl pro něj velký bonus. „Je to profesionál a zkušenosti během celého procesu byly velice znát. Dalo by se říct, že jsem jeho fanouškem už od Superstar a byla pro mě pocta s ním spolupracovat, jeho úspěch mě vždy motivoval k tomu, že i s mojí barvou pleti se tu dá prorazit (věřte mi, že to není jednoduché). Ovšem je potřeba hodně makat nehledě na barvě pleti, nikdy to nepřijde samo!“ popisuje YG Moris.
Společný singl s názvem 365 odstartuje celou kampaň a tvoří hudební i vizuální složku spotů. „Dali jsme si za cíl vytvořit neokoukané vizuály, které budou symbolizovat volnost a zároveň neomezená data. Proto jsou umělci zachyceni ‚v letu' - je to znázornění svobody, kterou zákazníci díky novince Data naplno mají,” vysvětluje David Daneš. Zákazníci se v kampani setkají s chytlavým rytmem našlapané písně a vizuálně atraktivními spoty.
Kampaň #rozjedtoposvem má za cíl oslovit mladé lidi, kteří jsou často skeptičtí vůči klasickým reklamním formátům. Proto vizuálně atraktivní kampaň s ikonickými umělci bude k vidění především na sociálních sítích, kde mladí zákazníci tráví svůj volný čas.
„Pro Instagram a TikTok máme s Benem a YG Morisem připravený obsah, který doplní hlavní komunikační linku. Diváci se opět dozví zajímavosti ze života umělců, zároveň se společně s nimi pobaví u plnění různých výzev a úkolů a také zjistí, v jakých situacích Ben a YG Moris využívají Data naplno,” popisuje online aktivity Matouš Sudík, šéf týmu pro sociální média a obsah v O2.
Společnost O2 podporuje nejen nadané umělce, ale celkově českou hudební scénu. „Letní prázdniny jsou obdobím různých venkovních akcí a O2 je již šest let hrdým hlavním partnerem kulturního festivalu Hrady CZ. Celkem na osmi hradech a letos i na nadupaném Rock for People se tak lidé mohou setkat nejen s kampaní na podporu YOU tarifů, ale třeba si i odpočinout v O2 Guru zóně,“ popisuje David Daneš. V této chill zóně na festivalu Rock for People se fanoušci budou moci navíc s Benem setkat v rámci meet and greet.
Název | Velikost |
---|---|
Novinka Data naplno |
1 MB
Stáhnout
|
Tarify pro mladé O2 YOU, Ben Cristovao |
412 kB
Stáhnout
|
Tarify pro mladé O2 YOU, YG Moris |
1 MB
Stáhnout
|
Píseň 365, Ben Cristovao |
1 MB
Stáhnout
|
Píseň 365, skupina |
1 MB
Stáhnout
|
Kontakty
Kateřina Neumannová
Tiskové oddělení O2
katerina.neumannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.