Klíčovou změnou oproti předchozím kampaním O2 je polidštění a zjednodušení sdělení s přidáním emocionálního náboje. „Naši klasickou linku komunikace výhod produktu posouváme do nové perspektivy. Ukazujeme, jaké možnosti přináší inteligentní síť od O2 ve skutečných situacích a se skutečnými zákazníky, kteří díky technologiím mohou dělat spoustu věcí, které dříve zkrátka nebyly možné. Zůstáváme však technologickou značkou,“ říká David Daneš ředitel marketingové komunikace O2.
Cílovou skupinou nové kampaně společnosti O2 jsou její stávající zákazníci. „Chceme se více přiblížit našemu zákazníkovi. Proto jsme se v kampani záměrně vyhnuli technologickým extrémům typu samořiditelná auta nebo operace mozku na dálku. Každý si někdy může chtít pustit živý přenos v nejvyšší kvalitě bez sekání, jít si zaběhat s aplikací, která sdílí data v reálném čase s ostatními, nebo stahovat aplikace a ve vteřině třeba zabavit děti. To je ten reálný zážitek, který s 5G může mít běžný člověk,“ popisuje David Daneš.
Operátor v kampani hovoří i o důležitosti zabezpečení mobilních zařízení a internetového připojení. Upozorňuje tak na online hrozby, jejichž počet a intenzita v poslední době narůstá téměř raketově.
O2 v nové kampani vyzdvihuje reálné přínosy své nejlépe hodnocené 5G sítě. „Jsme pochopitelně rádi, že se můžeme opřít i o čerstvé výsledky z měření percepce kvality mobilních sítí 5G společností IPSOS, které dokazuje, že naše investice do sítě s sebou doopravdy nesou i skvělou zákaznickou zkušenost,“ uvádí David Daneš.
Novinkou je nejen odklon od komunikace postavené čistě na produktech. Hlavní slovo dostává zákazník a jeho názor. Jedním z hlavním claimů této nové kampaně je právě hodnocení 5G sítě O2 dle názoru zákazníků. „Naše 5G síť získala ocenění v několika dalších nezávislých technologických měřeních, ale rozhodli jsme se kampaň podepsat tím nejdůležitějším – hodnocením reálné zákaznické zkušenosti. Proto pracujeme se sdělením: ‚Naši 5G síť hodnotíte jako nejlepší v Česku. Děkujeme.‘,“ vysvětluje David Daneš.
V televizní kampani se objeví také dlouholetý ambasador projektu pro mladé O2 YOU Ben Cristovao s kapelou, na jehož koncert se jedna z hrdinek spotu přenese pomocí hladkého livestreamu na 5G síti. O2 tak propojuje svou nadlinkovou komunikaci s dlouhodobou kampaní na sociálních sítích, na které s Benem spolupracuje.
V rámci komunikace na sociálních sítích se objeví video formáty s tvůrci Naomi Adachi a Janem Hrdličkou. Spoluprací s těmito influencery chce operátor myšlenku kampaně doručit také cílové skupině 18–26 let. Hlavní komunikační linka je doplněná o další videa na Instagram, v nichž se Naomi a Jan společně s O2 Guru Kubou věnují tématu 5G, technologií a bezpečnosti v kyberprostoru. Na svém firemním YouTube kanálu bude operátor publikovat videocasty, ve kterých půjde o propojení technologií a lifestyle světa těchto influencerů.
Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském Studiu ALIEN, které připravilo veškeré lokace ve 3D. Efektní otočky a plynulý efekt kamery zajistila produkce Hitchhiker Films s využitím robotického ramene s kamerou či setem pro POV. Kampaň bude k vidění v televizi a na online video platformách, v OOH a také na sociálních sítích.
Název | Velikost |
---|---|
OOH 1.png |
1 MB
Stáhnout
|
OOH 2.png |
601 kB
Stáhnout
|
OOH 3.png |
433 kB
Stáhnout
|
OOH 4.png |
1 MB
Stáhnout
|
O2_5G_vesmir_PR.jpg |
3 MB
Stáhnout
|
O2_5G_bezci_PR.jpg |
4 MB
Stáhnout
|
O2_5G_Ben_PR.jpg |
3 MB
Stáhnout
|
Kontakty
Johana Valtrová
Tiskové oddělení
johana.valtrova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.