Během silvestrovského dne i noci přenesla O2 síť rekordních téměř 3 000 TB. Oproti loňskému roku je to nárůst datového provozu o 42 procent. Novoročních volání uskutečnili Češi celkem 14 595 301, což je mírný pokles.
"Během letošní silvestrovské noci jsme zaznamenali rekordní množství přenesených mobilních dat. Největší nárůst objemu dat měla nově sociální síť TikTok, a to 173 % oproti loňskému roku," popisuje Blanka Vokounová z tiskového oddělení O2. " O2 síť fungovala spolehlivě po celé období těchto nejvytíženějších dní v roce," dodává Vokounová.
O silvestrovské noci O2 síť přenesla 2 982 TB dat. Dále spojila 14 595 301 hovorů. Nejvytíženější hodina byla mezi půlnocí a jednou hodinou ráno, kdy se uskutečnilo více než dva miliony hovorů. Počet SMS oproti loňskému roku klesl o 20 % na 6 071 683. I SMS přání si lidé posílali nejvíce mezi půlnocí a první ranní hodinou. Absolutně nejvytíženější minuta pak byla první minuta po půlnoci, kdy zákazníci odeslali téměř 20 000 SMS za minutu. Zákazníci také poslední den v roce odeslali 176 556 MMS zpráv.
Název | Velikost |
---|---|
O2_Silvestr_2022PF.jpg |
138 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Blanka Vokounová
Tiskové oddělení O2
Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4-Michle
blanka.vokounova@o2.cz
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším operátorem na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. O2 vždy nabízí ty nejmodernější technologie. V současnosti buduje síť páté generace (5G), kterou jako první spustilo v reálním prostředí. O2 je zároveň největším poskytovatelem internetu pro domácnosti a firmy, který nabízí na 99 % adres. Fixní připojení nejlépe funguje v kombinaci s modemem O2 Smart Box, který O2 vyvinulo ve vlastní režii. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Pro své zákazníky O2 nakoupilo řadu exkluzivních sportovních práv a díky tomu nabízí nejatraktivnější sportovní obsah na českém trhu. Společnost patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services a ICT. Vzhledem k tomu, že se trendy v telekomunikačním odvětví významně mění, zaměřuje se O2 rovněž na vývoj a nabídku jiných než tradičních telekomunikačních služeb. K nim patří zejména finanční služby jako pojištění zařízení či cestovní pojištění v mobilu.