Společnost O2 prošla uznávaným celosvětovým auditem v oblasti udržitelnosti od organizace EcoVadis. Operátor se umístil mezi TOP 10 % společností v oblasti telekomunikací po celém světe. Víc informací najdete v tiskové zprávě.
Vzdělávací kampaň upozorňuje na hrozby v online světe. Cílem bylo zjistit, jak se děti reálně chovají v online světě ve srovnání s tím, co si myslí jejich rodiče. Víc o projektu a ocenění se dočtete v naší tiskové zprávě.
Společnost O2 s projektem Buďme online v bezpečí aneb Na síti je nejlepší obrana prevence získala třetí místo. Součástí projektu jsou aktivity Nadace O2 – konkrétně programu O2 Chytrá škola.
Nadace O2 získala ocenění za projekt zaměřený na boj proti Body shamingu. Protože jen každé druhé dítě v Česku je spokojené s tím, jak vypadá. Víc o projektu najdete v tiskové zprávě.
Mobilní operátor O2 zabodoval na HREA Summitu v konkurenci soutěžních návrhů desítek českých personalistů. Zvítězil s programem O2 Heroes, který má za cíl podpořit inovativní myšlení stávajících zaměstnanců a umožnit jejich duševní i pracovní rozvoj. Detaily ocenění a popis programu najdete v tiskové zprávě.