Jedním z cílů O2 je dosažení přístupnosti jejích služeb elektronických komunikací pro všechny spotřebitele, a to včetně osob se zdravotním postižením či jiným funkčním omezením, tedy i osob se smyslovými či pohybovými omezeními nebo s horším porozuměním. Proto O2 u svých služeb volání z pevné, mobilní volání včetně posílání textových zpráv, mobilní internetové připojení a internet v pevném místě plní požadavky na přístupnost dle zákona č. 424/2023 Sb., o požadavcích na přístupnost některých výrobků a služeb.
Na této stránce naleznete informaci, která uvedené služby elektronických komunikací O2 popisuje, vysvětluje jejich fungování a následně uvádí způsob plnění příslušných požadavků na přístupnost. Zabývá se i přístupností nabídek a samoobsluhy na internetových stránkách www.o2.cz, moje.o2.cz, www.bleskmobil.cz, samoobsluha.bleskmobil.cz, www.opencall.cz a moje.opencall.cz, jakož i v mobilní aplikaci Moje O2. Informace je zpracována ve formátu PDF s textovou vrstvou, podporující čtečky obrazovky, a rovněž v audio verzi ve formátu MP3. Odkazy pro stažení obou těchto souborů jsou umístěny níže na této stránce.
Máte-li potíže s používáním služeb elektronických komunikací pro spotřebitele z důvodu přístupnosti nebo návrh na zlepšení, budeme rádi, když nás upozorníte prostřednictvím webového formuláře umístěného níže. Vaše upozornění se jistě může týkat i přístupnosti výše uvedených internetových stránek nebo mobilní aplikace Moje O2. Každý podnět prověříme a podnikneme kroky ke zlepšení. Upozorňujeme, že formulář neslouží k podávání reklamací služeb ani jejich vyúčtování.