Za poslední rok se v síti O2 připojilo téměř milion nových mobilů. Že je pro zákazníky těžké se v nabídce orientovat, dokazuje překvapivé množství sice nových, ale technicky nebo funkčně zastaralých telefonů v síti O2, které zákazníkům neumožňují využívat všechny dostupné služby. I přesto, že na prodejnách a e-shopu O2 tvoří chytré telefony s podporou LTE 90 % všech prodejů, umí rychlý internet využívat jen každý desátý mobil v bázi O2.
Jako nejvýhodnější volba v řadě srovnávačů se totiž často jeví zastaralý telefon, který působí stejně moderně jako ty ostatní. Co však na první pohled není vidět, je software bez možné aktualizace, nekvalitní dotykový displej a v poslední době zejména chybějící podpora technologie LTE ve frekvencích používaných v České republice, bez které zákazníkům na nově pokrytých místech rychlý mobilní internet nefunguje. Zákazníci se také často setkávají s omezenou nebo neplatnou zárukou.
O2 chce zákazníkům pomáhat v tom, aby za své peníze dostali telefon, který jim bude vyhovovat nejen cenově, ale umožní jim také využívat nejmodernější technologii LTE. Proto nyní přichází s deklarací Pravda o mobilech a tabletech, která vyzdvihuje výhody nákupu zařízení u O2. Díky ní se zákazníci mohou spolehnout na to, že získají opravdu kvalitní telefon bez závazku a bez rizika.
E-shop v novém kabátě
Společně s kampaní O2 spouští také přehlednější e-shop, který je po řadě uživatelských testování co nejvíce přizpůsobený běžným uživatelům. Ti u každého telefonu na první pohled vidí základní parametry, podle kterých se při výběru mohou rozhodovat. Mobily i tablety jde také vzájemně porovnávat. Pokud si zákazníci při výběru nevědí rady, mohou se nově obrátit na specialisty prostřednictvím online chatu.
"Do nového e-shopu jsme přidali řadu funkcí, které zákazníkům usnadní výběr. Pro lepší představu velikosti telefonu ho porovnáváme s velikostí platební karty. Uvádíme také informaci o výdrži baterie, kterou sami testujeme, nebo obsah balení telefonu," popisuje Jiří Caudr, ředitel pro Online v O2.
Přímo na svém webu O2 ukazuje srovnání cen s vybranými konkurenty. Zákazníci si tak na první pohled mohou ověřit, zda O2 poskytuje skutečně nejnižší cenu a mohou tak ušetřit čas brouzdáním po jiných e-shopech.
Pravdu o mobilech a tabletech podpoří reklamní kampaň
Pravda o mobilech a tabletech bude podporována dlouhodobou komunikací, která má zvýšit povědomí o jednotlivých pravdách a upozorňovat na časté nástrahy při výběru mobilu. Pravdu o mobilech a tabletech podpoří v první fázi také 360° komunikační kampaň.
Reklamní spoty se objeví v televizi i na internetu, kampaň bude probíhat také v outdooru. Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Toaster Pictures pod vedením režiséra Štěpána Fok Vodrážky. V televizi budou k vidění celkem tři dvacetivteřinové reklamní spoty, další tři vznikly pro účely online komunikace. Hlavním hrdinou reklamních spotů je opět herec a divadelní režisér Jiří Havelka.
Televizní spoty
Fotky z natáčení kampaně
Název | Velikost |
---|---|
fotka z natáčení 1.jpg |
3 MB
Stáhnout
|
fotka z natáčení 2.jpg |
3 MB
Stáhnout
|
fotka z natáčení 3.jpg |
3 MB
Stáhnout
|
Pravda o mobilech a tabletech.jpg |
104 kB
Stáhnout
|
Vizuál BenQ.jpg |
558 kB
Stáhnout
|
Vizuál Lenovo.jpg |
563 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Lucie Jungmannová
lucie.jungmannova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O2 je největším integrovaným telekomunikačním operátorem na českém trhu. V současnosti provozujeme téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z nás činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízíme nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Máme nejucelenější nabídku hlasových a datových služeb v České republice, přičemž mimořádnou pozornost věnujeme využití růstového potenciálu především v oblasti ICT. Naše datová centra o celkové rozloze 7300 metrů čtverečních patří k největším hráčům v oblasti hostingových a cloudových služeb, stejně jako v oblasti managed services. Jako první v ČR a jedna z mála ve střední Evropě získala datová centra O2 certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV jsme zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku. Od ledna 2014 je O2 součástí české investiční skupiny PPF.
Skupina PPF investuje do řady odvětví od bankovnictví a finančních služeb, přes telekomunikace, pojišťovnictví, nemovitosti, těžbu nerostů, zemědělství a maloobchodní služby až po biotechnologie. PPF působí v Evropě, Rusku, Asii a USA. Skupina vlastní aktiva přesahující 24 miliardy eur (k 30. 6. 2014).