Operátor O2 odstartoval 1. listopadu svoji vánoční nabídku, kterou podpoří také rozsáhlá komunikační kampaň. Ta se objeví v tisku, onlinu, outdooru, na prodejnách a samozřejmě také v televizi, která reklamní spoty odvysílá poprvé v sobotu 7. listopadu.
Komunikační kampaň je rozdělena na dvě části - první z nich je zaměřena na podporu nabídky 4G LTE telefonů s vánočním bonusem. S touto tematikou se v televizi objeví čtyři patnáctivteřinové spoty s telefony značky Samsung a Lenovo. Sponzorské vzkazy a třicetivteřinový spot s vánoční tematikou budou zaměřeny na O2 TV. "V kampani představujeme O2TV jako dárek, který lidé mohou nadělit sobě i svým blízkým. Díky obrovskému spektru programů a jedinečným funkcím O2TV potěší každého člena rodiny. Příkladem může být ojedinělá možnost zvukových stop, které rodičům umožní pouštět dětem pořady v původním znění a učit je tak cizí jazyk," popisuje Jindřich Fremuth, ředitel divize Rezidentní zákazníci v O2.
Kreativní koncept má již tradičně na svědomí interní kreativní tým O2. Režie spotů se ujal Matěj Šamal, kamery Tomáš Juríček, o produkci se postarala Armada Films. Hudbu k vánočnímu spotu složil exkluzivně pro O2 muzikant Dan Bárta. Na online části kampaně spolupracoval interní tým s agenturou Elite Solutions.
Název | Velikost |
---|---|
foto z natáčení 1 - režisér Matěj Šamal.jpg |
2 MB
Stáhnout
|
foto z natáčení 2.jpg |
2 MB
Stáhnout
|
foto z natáčení 3.jpg |
2 MB
Stáhnout
|
foto z natáčení 4.jpg |
5 MB
Stáhnout
|
Kontakty
Lucie Pecháčková
lucie.pechackova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologie HSPA+ a LTE. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.