O2 přichází se startem prázdnin s novou kampaní ke svým mobilním tarifům. Ty operátor zákazníkům představil už letos na jaře prostřednictvím rozsáhlé kampaně, ve které se zaměřil na jejich zcela novou funkci O2 Connect. Teď ukazuje všechny benefity svých tarifů NEO. Obě kampaně přitom spojuje kreativní koncept „Více ze života“, kterým značka vyjadřuje své zaměření na zlepšování života zákazníků prostřednictvím technologií.
Vedle neomezeného volání a datování na 5G síti, kterou zákazníci hodnotí jako nejlepší, toho nové tarify od O2 umí mnohem víc: „Díky funkci O2 Connect si zákazníci na data z tarifu zdarma připojí třeba tablet nebo chytré hodinky. Zároveň se při procházení internetu mohou spolehnout na ochranu před kyberhrozbami díky službě O2 Security. A Data naplno mají k dispozici v aplikaci vždy, když potřebují datovat bez jakýchkoli limitů,” vysvětluje David Daneš, ředitel marketingové komunikace v O2 další výhody tarifů.
V kampani vznikly tři 20sekundové spoty inspirované skutečnými situacemi, které zákazníci nejčastěji zmiňovali v průzkumech jako momenty, kdy by využili tyto benefity mobilních tarifů. A jak už je u O2 zvykem, provází jimi Eva.
Data naplno v mobilu se hodí v létě zvlášť na cestách, kdy je ocení celá rodina. Ničím neomezené surfování na internetu na 24 hodin zdarma stačí zapnout na jedno kliknutí, stejně jako pás v autě. O prázdninách jich navíc mají zákazníci dvojnásobek.
Funkci O2 Connect zákazníci nejvíce oceňují, když si mohou připojit k internetu tablet nebo chytré hodinky. A to v ceně tarifu, bez dalších poplatků navíc. Vyběhnout ven bez mobilu nebo nasdílet fotky a videa na sociální sítě odkudkoli tak nikdy nebylo jednodušší.
Se službou O2 Security, kterou operátor nově přidal bezplatně do tarifů, se už zákazníci na internetu nespálí. Ochrání je před podvodnými e-shopy i zavirovanými stránkami.
S kampaní se lidé během následujících dvou měsíců setkají v televizi, tisku, na venkovních plochách, internetu, sociálních sítích i v O2 Prodejnách.
Za kreativním konceptem kampaně stojí agentura Free Andy Agency. Spoty vznikaly ve slovenském 3D studiu Alien.
Kreativní agentura: Free Andy Agency Klient: David Daneš, Tomáš Hoyer, Nikol Kopecká
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová
Client Service Director: Žofia Drugdová
Account team: Viktorie Hudečková
Production Manager: Samantha Berdy
Kreativní team: Ondřej Křišťan, Milan Vagač
Produkce kampaně: ALIEN Studio, Daniela Holko
Režisér: Maxmilián Turek
Filmová produkce: Boogie Films
Animace a Obrazová postprodukce: ALIEN Studio
Zvuková produkce: KABELOVNA Studios
Hudba: Dont Wanna Die, Jordan Sherman
Název | Velikost |
---|---|
BGB_Všechny benefity nových tarifů |
61 kB
Stáhnout
|
BGB_O2 Connect |
58 kB
Stáhnout
|
BGB_Data naplno |
106 kB
Stáhnout
|
BGB_O2 Security |
108 kB
Stáhnout
|
CLV_Nové tarify NEO |
118 kB
Stáhnout
|
Data naplno |
1002 kB
Stáhnout
|
Kontakty
Petra Javornická
Tiskové oddělení O2
petra.javornicka@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.