O silvestrovské noci O2 síť přenesla 3699,9 TB dat. Dále spojila 14 287 823 hovorů. Nejvytíženější hodina byla mezi půlnocí a jednou hodinou ráno, kdy se uskutečnilo 1 881 423 hovorů. Počet SMS oproti loňskému roku klesl o více než 6 % na 5 655 889. I SMS přání si lidé posílali nejvíce mezi půlnocí a první ranní hodinou. Absolutně nejvytíženější minuta pak byla první minuta po půlnoci, kdy zákazníci odeslali 18 371 SMS za minutu. Zákazníci také poslední den v roce odeslali 160 957 MMS zpráv.
Název | Velikost |
---|---|
Tabulka |
118 kB
Stáhnout
|
Silvestr v síti O2 |
71 kB
Stáhnout
|
Tiskové oddělení O2 Czech Republic a.s.
Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4-Michle
veronika.kucikova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
www.o2.cz
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.