• Domů
  • Tiskové centrum
  • Zaměstnanci O2 testují Copilot pro Microsoft 365. Umělá inteligence pomáhá se zápisy ze schůzek nebo dohledáváním důležitých informací

Zaměstnanci O2 testují Copilot pro Microsoft 365. Umělá inteligence pomáhá se zápisy ze schůzek nebo dohledáváním důležitých informací

31. 1. 2024
- Od září roku 2023 má možnost pilotní skupina zaměstnanců O2 testovat Copilot od společnosti Microsoft v rámci Early Access Programu.
- Pomáhá například se zápisy ze schůzek nebo s dohledáváním informací v rámci sdílených dokumentů.

Microsoft pro Copilot

Zaměstnanci O2 díky nástroji Copilot pro Microsoft 365 testují, jaké to je využívat umělou inteligenci napříč různými činnostmi. „Velice kladně hodnotíme integraci Copilotu v produktu MS Teams, kde nám už dnes běžně pomáhá se zápisy ze schůzek, umí shrnout důležité body z jednání v rámci konferenčních hovorů a dokáže jednoduše pomoci s dohledáváním potřebných informací v MS Teams Copilot chatu,“ říká Petr Hirš, ředitel centra umělé inteligence Dataclair.ai společnosti O2 a dodává: „Zpětná vazba od zaměstnanců nás utvrzuje v tom, že Copilot může jednoduše a efektivně odstranit řadu rutinních úkonů, zefektivnit práci a dokáže být i  skvělým pomocníkem při řešení běžných pracovních úkolů.“

„Nejpřínosnější funkcí Copilotu je pro mě přepis schůzky a její souhrn v důležitých bodech. Tuto funkci využívám z důvodu efektivity a zrychlení práce, jednoduše šetří čas a souhrn tak máte během okamžiku k dispozici. Copilot se mi stal partnerem i na úrovni dohledávání informací, zejména při analýze dat nebo vyhledávání a popisu funkcí v Excelu. Navíc oceňuji i jeho aktuálnost a práci s interními daty, a to beze strachu o bezpečnost,“ předává své zkušenosti Jakub Rádl, IT manažer společnosti O2.

„Zapojení nástrojů z oblasti umělé inteligence do každodenních činností je pro nás přirozeným krokem na cestě k zefektivnění práce. A to platí pro každého z nás,“ říká Jan Hruška, technologický ředitel společnosti O2.

Zajímavé benefity přináší propojení Copilotu s interními daty společnosti O2. Copilot v rámci Microsoft 365 aplikací pracuje s dokumenty na OneDrive, SharePoint, v pracovních chatech v Teams, nebo například i s poštou v aplikaci Outlook. Díky tomu můžete jednoduše vyhledávat, shrnovat nebo kombinovat různé zdroje z jednoho místa a využít je například pro vytvoření návrhu nového dokumentu, prezentace nebo odpovědi na emailovou komunikaci.


Budoucnost Copilot pro Microsoft

„V roce 2024 chceme detailněji otestovat možnosti Copilot chatu a jeho integrace se systémy O2 pomocí pluginů. Díky nim může tento nástroj pracovat s daty uloženými v aplikacích, které v O2 využíváme. Vyhodnocujeme benefity Copilotu v oblasti zpracování dokumentů na sdílených discích a zpřesňujeme si tím představu o tom, co by budoucí nasazení Copilotu mohlo přinést,“ dodává Hirš.

Obrovským pomocníkem se pak Copilot stává především pro komunikaci v anglickém jazyce. Tím ale rozvoj Microsoft Copilot nekončí, již tento rok by měl dostat podporu pro češtinu.

Copilot pro Microsoft 365 skutečně mění to, jak pracujeme. O2 se zařadilo do našeho Early Access Programu a neváhá tak být na špičce transformace práce s umělou inteligencí. V první polovině tohoto roku bude Copilot pro Microsoft 365 podporovat český jazyk a věříme, že to odemkne ještě více možností pro české uživatele. Těším se také na blížící se funkce Copilotu, jako je podpora pro projektové manažery v novém Microsoft Planneru, nebo pokročilé vyhledávání Deep Search,” říká závěrem Vladimír Hruban, produktový manažer Microsoft 365 pro oblast střední Evropy.

Veronika Kučíková
Tiskové oddělení O2 Czech Republic a.s.
Za Brumlovkou 266/2, 140 22   Praha 4-Michle  
veronika.kucikova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
www.o2.cz
 
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.