Technologie dnes prostupují naším životem, ale nemusí při tom nutně potlačovat naši lidskost; naopak – mohou do života přinášet více radosti, spokojenosti i rovnováhy. Tuto myšlenku rozvíjí nový kreativní koncept „Více ze života“, kterým značka O2 demonstruje další posun pozornosti k zákazníkům a zlepšování jejich životů díky vhodným technologiím.
„Podkladem pro novou strategii byly hodiny hloubkových rozhovorů se zákazníky, kteří přirozeně vyhledávají nové technologie a rádi je ve svém životě využívají. Z výzkumu realizovaného společností Kantar vzešly tři základní oblasti, které jsou pro lidi ve vztahu k technologiím nejdůležitější. Chtějí toho více zvládnout a být efektivnější. Chtějí se cítit v digitálním prostředí v bezpečí a chránit své soukromí, a také chtějí mít technologie pod kontrolou a cítit se s nimi v pohodě. A přesně na to jako značka reagujeme,“ popisuje David Daneš, ředitel marketingové komunikace.
Čtyři pilíře značky O2
Výzkum pomohl vydefinovat čtyři strategické oblasti, na které se O2 soustředí a na kterých stojí nové směřování brandu.
Komunikační koncept „Více ze života“
Posun ve strategii značky podpoří i nový komunikační koncept. Ten i nadále pracuje s ikonickou postavou Evy, která přijímá roli největšího fanouška lidí a lidskosti. Tomu odpovídá i úprava jejího vzhledu, který zachovává charakteristickou rozpoznatelnost, ale posouvá ji blíž lidem. Znalcům může být povědomý i slogan „Více ze života“, se kterým se kampaň spouští.
„Tento claim se do komunikace firmy vrací po více než 20 letech. Tehdy provázel spouštění vůbec první české mobilní sítě Eurotel (přímého předchůdce O2), kdy operátor přinesl lidem nejnovější technologie, aby jim zlepšil život. A tato filosofie se za dvě dekády nezměnila, naopak – v dnešní době, kdy jsou technologie všude kolem nás, nabírá na ještě větší důležitosti. Slogan tak skvěle vystihuje naši současnou brandovou strategii a dobře podtrhuje její další posun směrem k zákazníkovi,“ doplňuje Daneš.
Posun značky dokresluje i nová vizuální identita O2, kterou připravila londýnská agentura Wolff Olins a aktuálně startuje i v dalších trzích, kde značka působí. Ta zahrnuje mimo jiné nový font „On Air“ od legendárního studia Monotype, novou modrou barvu nazvanou „Beyond Blue“, výraznější modré gradienty i typické bubliny. Jediné, co zůstává v původní podobě, je minimalistické logo O2.
Nový koncept „Více ze života“ spoluvytvářela interní agentura O2 Free Andy Agency spolu s pražskou pobočkou VCCP. Zákazníci uvidí novou kampaň od začátku května v televizních spotech věnovaných 5G síti a službě Data naplno, dále v outdooru, printu, síti prodejen O2, online, socialu, directu a dalších kanálech.
Credits
Strategy Planner: Tomáš Mrkvička
Kreativní agentura: Free Andy Agency, VCCP
Klient: David Daneš, Tomáš Hoyer
Klientsky servis: Dagmar Mikšíková a Žofia Drugdová, Ondřej Fiala
Production Manager: Samantha Berdy
Kreativní team: Ondřej Křišťan, Marek Linhart
Produkce kampaně: ALIEN Studio, Haike Tomková
Režisér: Max Turek
Filmová produkce: Boogie Films
Animace a Obrazová Postprodukce: ALIEN Studio, Ivan Uličný
Zvuková Postprodukce: KABELOVNA Studios
Název | Velikost |
---|---|
HyperCube Více ze života |
368 kB
Stáhnout
|
Více ze života |
1 MB
Stáhnout
|
Nadstavba Více ze života |
488 kB
Stáhnout
|
Pilíře |
1 MB
Stáhnout
|
CLV Více ze života |
2 MB
Stáhnout
|
outdoor Více ze života |
2 MB
Stáhnout
|
Veronika Kučíková
Tiskové oddělení O2 Czech Republic a.s.
Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4-Michle
veronika.kucikova@o2.cz
tel: 800 163 342 (800 1 media)
www.o2.cz
O společnosti O2 Czech Republic
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.