Informace pro dodavatele

Elektronická fakturace s naší společností probíhá v závislosti na tom, z jaké země dodavatel pochází.

Český dodavatel

  1. Fakturace přes datové schránky
  2. Fakturace na emailovou schránku efaktury@o2.cz
    • Daňový doklad musí být ve formátu PDF
    • Daňový doklad musí být opatřen zaručeným elektronickým podpisem založeném na kvalifikovaném certifikátu, alternativně kvalifikovanou elektronickou pečetí
    • Daňový doklad musí obsahovat číslo objednávky/jméno objednatele na straně O2 Czech Republic
    • Přílohy k daňovým dokladům jsou součástí emailu
    • Daňový doklad nebude zasílán současně i jiným způsobem


Zahraniční dodavatel

  • Fakturace na emailovou schránku invoices@o2.cz
  • Daňový doklad musí být ve formátu PDF
  • Bez nutnosti elektronického podpisu
  • Daňový doklad musí obsahovat číslo objednávky/jméno objednatele na straně O2 Czech Republic
  • Přílohy k daňovým dokladům jsou součástí emailu
  • Daňový doklad nebude zasílán současně i jiným způsobem


V případě nesplnění těchto podmínek jsme nuceni takto doručenou emailovou zprávu vrátit a bude považována za nedoručenou. Pokud budou přílohy přímo součástí daňového dokladu (tj. v jednom souboru), je možné zaslat více daňových dokladů v jednom emailu. V opačném případě (tj. příloha je samostatným souborem) je nutné zaslat daňový doklad s přílohou vždy v samostatném emailu. Pokud má dodavatel s daňovým dokladem jakýkoliv problém, může se obrátit na Závazky na čísle 800 177 247, email zavazky@o2.cz