Strategie O2 v oblasti společenské odpovědnosti spočívá, za současného zajišťování udržitelného rozvoje společnosti, na těchto pilířích: řízení reputačních rizik, využívání vhodných příležitostí a vytváření stabilních vztahů s našimi zainteresovanými subjekty.
Odpovědný přístup je nedílnou součástí firemní kultury, pomáhá nám věnovat pozornost těm oblastem, ve kterých mohou být naše konání a produkty přínosem a přinášet tak pozitivní změny. Chceme pomáhat utvářet budoucnost našich zákazníků, zaměstnanců a okolního světa a chceme být vnímáni jako firma realizující udržitelné podnikání.
Jak vypadá náš odpovědný přístup v České Republice? Pokud se chcete o našich konkrétních aktivitách dozvědět více, pokračujte na Myslíme na.
Odpovědnost a udržitelnost aplikujeme i v našem dodavatelském řetězci. Klademe důraz nejen na cenu a kvalitu, ale i na to, aby naši dodavatelé splňovali standardy odpovědného a udržitelného podnikání. Proto po nich vyžadujeme, aby jednali v souladu s etickým kodexem pro dodavatele, který je dostupný zde: PPF Telco Group Suppliers Code of Conduct